Jag tog tag i det

2008-05-28 | 18:26:07 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Nu är min religonsuppgift klar och jag ska lämna in den till kristerkrister i morgon. I dag har det vart en solig och fin dag. Nyss gästbloggade jag på www.brudpepp.blogg.se tycker ni ska läsa den bloggen, massa bra blogg samtidigt som jag tycker ni ska läsa www.grymtroligperson.blogg.se bara för att han är snygg. Men www.metrobloggen.se/cissiwallin också eftersom hon är lite kändis, då hon var med i tjenare kungen hehe!

Nu ska jag rasta hunden för att senare följa med mamma och handla för att sist men inte minst fixa mitt hår med henna igen när jag har kommit hem
PUSS!

Tobias

såklart du ska läsa min blogg :D hehe!

2008-05-28    19:18:04    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback