Jag tänker på massor men allt försvinner

2008-05-16 | 19:53:19 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
I natt var en jobbig natt igen, många tankar som inte ville sluta snurra men jag kunde somna efter kanske en och en halvtimmes tid av vakenhet. I dag i skolan pratades det om osynlig teater och det verkar mest bara jobbigt faktiskt... På idrotten promenerade jag till gnistan och joggade, det var jobbigt för jag fick gå med en som är massa seg och hon hittade inte dit så liksom, jag var tvungen, men man var svettig och härlig sedan!

Träffade Susanne och det var mycket trevlig fika på lundbergs och snart kommer Robert då ska jag vi se på film och i morgon åker familjen+Robertis till IKEA och BIRSTA CITY, det ska bli trevligt som fan :), myspys! Elin får sin hund om 2 veckor och den är så jävla söt <3<3<3. Jag LÄNGTAR! Kanske mer än henne hahah!

briard-valpar

DENNA SÖTIS ALYONA ÄR ELINS OM 2 VECKOR ÅHHHHH<3

Jag är i extas typ haha!:D Sitter och lyssnar på Last Fm radion nu och vill ha mer kläder! Men får hoppas jag hittar något i morgon på ikea.
Vet inte vad jag ska skriva
Så ha en bra kväll alla, det ska jag ha för jag ska se på film och softelilofta!
PUSSPUSS!! :D

Tobias

svar: hehe du får spara pengar då :D

2008-05-17    10:51:40    http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

svar: hehe åh tack ;)

2008-05-17    23:39:13    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback