Jag kan inte ens gå utan dina andetag

2008-05-10 | 02:28:57 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag kan säga att efter kentkonserten den sista, den var nog bättre än den första i mitt liv,jag vet faktiskt inte. Har jag börjat tycka om kent mer och mer. De är så fantastiska och deras texter är helt underbara!., Redovisningen gick helt okej,kände dock hur röd jag blev i ansiktet, alltså jag redovisade för bara 5 pers och jag tycker det var jobbigt, helt jävla sjukt, men det är alltid jobbigt att redovisa. Men läraren tyckte iaf om huset jag hade tagit,handelsbanken och ritat lite fult bara, jag skämdes lite för min fula ritning.  Sen så gick jag hem i sommarvärmen när jag hade slutat och det var verkligen varmt!...

I dag hände det där och det var trevligt! Fast nu vill man ju ha mera istället men så kan det vara hoh. I morgon eller idag efter jag har sovit ska jag träffa Cilla och Julia, Cillas kompis och Brian och Zoya ska få leka i morgon :). Kommer bli massa kul att få umgås med hunden imorgon då den inte har vart hemma på länge!

På måndag ska jag till tandläkaren och jag gruvar mig så innihelvete men äh bara ta`t som en klackspark det kommer gå najsmajs!:) För min tandsköterska är den underbaraste fast inte lika underbar som min hund dock. Fast tandläkare eller tandsköterskor har ju en förmåga att vara lite läskiga, men min tandläkare är bra och min tandsköterska likaså, tur att jag bytte! :)

Nåväl nu ska jag nog lägga upp bilder på bdb om jag orkar och sen ska jag hoppa i säng. Då ingen svarar på msn, osociala jävlar haha, eller så har de somnat, inget jag vet liksom eller de kan ju göra vad som helst också, jag vet ingenting vad andra gör när de sitter vid datorn. Jag brukar mest bara skriva på tangenterna och lyssna på musik när jag sitter vid datorn.

Jag blev irriterad på en sak idag att varje sak jag sa så lät denne människa sur,fast sen så klarnade det upp. Fast iofs skitsamma.
Jag har fått det jag ville ha idag fast nu vill jag ha mer, så jag borde vara glad då va.
Men istället kan jag sitta här och klaga över att jag är trött, men konstigt, klockan är 02.20 och jag borde sova.

Den äckliga gubben, den äckliga,äckliga gubben,alla i Ö-vik vet vem det är, har skaffat en liten minibil nu och han tutar på en när man cyklar och han är bara allmänt jätteäcklig. ÄCKLIG! ÄCKLIGT, ÄCKLIGT, ÄCKLIG, JAG BLIR ÄCKLAD!!!!!
Fan, varför blir han aldrig tagen?
Han hade börjat prata med finaste syster på willys och tutat åt henne också, fan jag blir förbannad.
Så jävla förbannad. Men jag vet inte om allt man har hört om honom är sant men det är skitsamma.
Han är fortfarande äcklig,äcklig,äcklig för mig!

PUSS!



Röd och ohärlig i ansiktet, jag bytte kläder innan jag drog till robert och sedan skulle dra på parti och fräschade upp mig lite heh.
Puss på dagen och puss på att du sa att jag var söt. Då blev jag glad.


Tiramisu

Tiramisu glass med kaffesmak,mumsmums, men hej det står tripletto på sidorna, en miss där va, det var lite kul!

Nu börjar jag bli kissis igen, det suger! Orka bli kissis hela tin. Nu säger jag sånt man inte vill veta och som Johan sagt tjejer är bra på att prata om sånt ointressant.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback