Hejhej,slapp dag!

2008-05-15 | 12:49:10 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag säger att idag är en slapp dag! Religon,.sen historia var det redovisningar, ingen kör för jag har tagit bort den, ingen matte då håkan inte var här,svenska kanske antar jag om människorna kommer och sen KMM hej slapp dag! I morgon är det ingen KH då det är körövning men jag har ju tagit bort den så i morgon slutar jag tidigt,hejhej vad bra hoho!

I dag har jag druckit massa kaffe och det suger,suger för kaffe är ju som sagt urindrivande, det suger!
När jag kommer hem ska jag nog vara duktig och plugga :) om jag orkar! Men borde få Kulturhistorian bortgjort och här inne är det massa varmt så man svettas,svettas och här inne i klassrummet snackar Annelie och Isabelle om sex allt från älgar till sexinspectors, så kan det vara!

I dag i metro stod det om att de skulle förkorta sommarlovet, hur dumt är inte det på en skala? Jävla Thomas proffesor i socialdemokraterna eller vad det nu var, helt sjukt!.

I dag är en dålig dag och jag har ont i magen för min mage är hel konstig eller den är inte så dålig bara jävligt slapp och jag vill hem bara kanske.

Jonas

Att förkorta sommarlovet kommer bli sjukt, eftersom då kommer vi säkert tappa orken med studierna och så! För man behöver lov för att vila upp sig med och inte ha studier omkring sig ett tag.... :S

2008-05-15    15:44:21    http://taza.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback