Fredag

2008-05-30 | 19:16:54 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Äntligen helg igen! :) I dag var en slapp och fin dag i skolan och värmen fortsätter. Har umgåtts med Alyona, sötisen jag är helt kär!

Jag har inget att säga, men det gör inget för jag har ingenting att prata med de om.
Men med andra har jag det ibland.

Hehe, nu sitter jag här med en xider och dricker en bara för att det är gott. Hade ju ändå en kvar sen förra helgen eller två cider och dricker ju inte direkt för att bli full. Bara för att det är gott :)


Elin med hennes 4 månaders sötis valp!:*

Just nu sitter jag och äter massa chips och det gjorde jag igår också. Mamma säger att man blir mer sötsugen när man har mens, stämmer det? Är det någon annan som också blir det?
Mens suger btw fast det gör ingenting, man vet ju att man är frisk iaf.

I kväll blir det bara slappt hemma eller så blir det slappt ett tag hos Robert. I morgon ska jag kanske intill stan och se på när Caroline, jag tror hon heter så men jag vet inte, när hon ska sjunga  i gallerian :)

Ha en bra kväll alla.
Kärlek/L

Susanne

Huhu, jag sitter och dricker öl själv. Det är rätt tråkigt. ;/

Jag blir väldans sötsugen när jag har mens, blir speciellt sugen på choklad. :P

Ska också in till stan imorgon! ^^

2008-05-30    21:00:41    http://1990something.blogspot.com
Tobias

svar: tack ;)

2008-05-30    22:06:29    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback