Ensamhet

2008-05-28 | 22:03:20 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag är ensam.
Jag har vänner men jag är fortfarande ensam
För det är nästan aldrig någon som vill umgås med mig, så därför känner jag mig ensam.
Det är aldrig någon som frågar mig om de vill umgås och då känner man sig oälskad och dålig.
Jag vågar inte alltid vara den som frågar om vi ska umgås heller.
Fast hur många vänner har jag i Ö-vik då?
Susanne, hon träffar jag regelbundet  och Cilla träffar jag i skolan men annars inte så ofta då hon bor ute på landet typ. Sedan Anna, hon vet jag inte heller varför jag så sällan träffar och Malin jobbar ju hela tiden. De frågar ju aldrig mig heller så då vågar man typ inte fråga om man ska umgås med de.
Sen har jag Jonas finaste jonas och Tidda som jag inte träffat på jättejätte länge. Men  på fredag kommer jonas hit och sen följer jag med han till sthlm och får må bra och leva lite. För i sthlm mår jag bra. Just det jag glömde söta Luffy också, som kommer hit i sommar åhh :).

Ensamhet är inte så trevligt som sagt.
Nu ska jag skölja ur henna ur håret.
Godnatt.

Ensammast i sverige, kallas det, känns det som ibland.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback