En skön dag

2008-05-03 | 20:55:20 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Sov ut idag och det var riktigt skönt sedan drog jag till Robert och vi drog intill stan i den sköna sommarvärmen, gick runt där och softade, satt i hamnen och åt glass, sedan drog vi hem till Robert och gjorde pizza, massa gott! Nu sitter jag bara här.
Är jävligt hångelsugen men så är livet och jag hoppas jag får göra det snart någon gång dag framöver och vi tog massa bilder i staden och jag fick skavsår av skorna, vilket inte var så skönt!
Köpte även billigt godis på Ica 3.90 hg massa billigt! :)

I dag är en bra dag och jag mår bra har dock lite dåligt samvete över att jag inte gjort läxorna men det fixar sig engelskan är lätt och kulturhistorian måste jag kopiera först men pappa ska köpa bläckpatron i morgon till Elins skrivare, så allt kommer fixa sig!:)

Lyssnar på David Bowie nu och njuter av livet typ ^_^.
I morgon är det söndag och ångest men det får man ta då!

image35

Det var en stackars gris som låg i hamnen :/

image36

Sanna var söt med blommorna
Foto:Robert

image37

Vi var coola systrar :D
foto:Robert

image38

Vi fann en kundvagn som jag skjutsade runt Sanna i!
Foto:Robert :)

Alexandra

Härliga bilder!!! :)
Vårkänslor!
Ha det bra!

2008-05-04    15:20:30    http://tiominuter.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback