Det är världens sommarvärme ute

2008-05-09 | 13:16:35 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
och jag sitter här inne för jag kommer ändå få njuta av sommarvärmen när jag går hem från skolan. Har håltimme just nu och det suger för jag vill bara hem, ska redovisa inför 6 personer sen antar jag och det är lite läskigt för jag kommer suga så stenhårt.
Är massa trött och vill bara ha helg! Men snart så :)
Har ingenting att tillföra just nu, hade nog något innan men jag vet inte, inga roliga ord som snubblar ur min hjärna. Så jag skiter i orden och loggar ut.
Kan tillföra något vettigt sedan :).



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback