Cykla,cykla hej och hå!

2008-05-04 | 22:43:14 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Allvarligt varför skriver jag till mitt ex? Allvarligt, varför? Han tror att jag vill vara vän med honom, men faktumet är vi kommer ändå aldrig mer ses så det spelar ingen roll,jag bryr mig inte och sättet det tog på slut var ju det omognaste.
Var ute och cyklade en halvmil med musik i öronen och jag blev svettig så det var jävligt skönt att komma hem och duscha!.

Nu har jag ångest över att jag har 5 vita damsockar kvar och tänk om pengarna ska vara inne i morgon då är jag illa ute. Som fan, men de sa ingenting i fredags så...
Lyssnar på regina spector och har nyss ätit mackor med juice supermega gott!

Ska nog läsa den där ointressanta artikeln fast jag vet inte om den är ointressant för jag har inte ens läst den, för den skulle vara läst till k&m&m i morgon.

Jag har glömt honom en månad senare, en månad senare, känner mig riktigt duktig, okej,jag har inte glömt honom på riktigt, jag bara låtsas för det är mycket enklare, det finns fler där ute och det är skönt att vara fri också än fast jag alltid vill ha någon att hålla i handen eller någon som kan trösta mig när jag är ledsen ,men det kan en vän lika gärna göra. Men jag vill ju bara hångla!
Jag är äckligt hångelsugen, så ska inte tänka på att jag är det, enklare så :D.
Det är jobbigt ibland när tankarna kommer tillbaka, minnena allt som var bra liksom innan det tog slut, fast jag kan tänka på mitt första förhållande ibland också bara för att det var så fint än fast jag glömt honom.

"Du säger att du skäms. Att du är rädd att du skäms jämt
Säger att du är knäpp. Att du är knäpp o konstig på nåt sätt
Men alla är märkliga. Alla är galna. Står o döljer det på tunnelbanan
Du ska till jobbet o jag ska hem. Du sa den här natten var sista gången
Men sen kommer du tillbaks igen petar på mig men vill ingenting
Du har skämtat färdigt med mig. Ingen mer av min hjälp knulla dig själv"

Ur låten rocken spelar ingen roll längre- markus krunegård.
Måste ladda ned mer med honom! :). Hela skivan om den finns på piratebay och hej jag är en pirat.
Ska nog försöka sova och i morgon fixar sig allt kanske om jag har tur och på torsdag är det matte b nationella slutar 12.00 iaf men liksom det kommer gå åt helvete, så varför måste jag ens göra det :(((((((((((((. Blöhh, men vi ska iaf fortsätta med matte b i trean i några veckor, de som vill så man har möjligheten att få g i b-kursen eller högre betyg då det gått bort en massa timmar.

Puss...



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback