Bloggande

2008-05-27 | 22:49:42 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Ibland kan man förundra sig över varför har man en blogg?
Svar:För att skriva av sig och för att skriva om allt och ingenting för ingen bryr sig ändå.
Dessutom det är roligare att blogga än att ja, skriva dagbok.

I morgon är det en välbehövd sovmorgon, då jag är sjukt trött just nu!
Deppig är jag också, men det går över, allting löser sig!

Jag har flera favoritfilmer men en favoritfilm är Tjenare Kungen och få mejl av Cissi den rödhåriga tjejen i tjenare kungen, känns som lite magiskt då. Det gjorde min värdelösa dag till något bättre faktiskt! :*

Just nu skulle jag bara vilja kramas med min söta internetvän Alex som jag ska träffa på arvika det kommer bli fint. Ska även träffa mina internetvänner joel och pandawhore på bdb där :*

Jag vill knarka te med någon just nu, det vore mysigt och krypa under en filt och se en bra film,varför inte tjenare kungen eller Amelie från Montamorte eller Tillsammans är man mindre ensam <3..
Känner att jag borde sova då jag är massa trött men om man har sovmorgon så känns det tråkigt att sova så tidigt hehe.

Puss på er!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback