Allt jag ville säga.

2008-05-08 | 12:50:41 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Just nu spelas kent på Winamp och jag ska cykla intill stan om lite mindre än två timmar för att träffa sötaste Susanne :* och hennes mamma ska köpa sockar av mig, najsmajs! Nationella i matte idag då gick inte så jävla bra kändes det som, kommer säkert ha alla fel haha, fan vad pinsamt i så fall, men äh, matten fortsätter ju några veckor in på trean! Satte upp affischer på stan med hamstern på "JAG ÄR INGET FÖRSÖKSOBJEKT!".  Har fler att sätta upp också men vet inte vart och borde dela ut flygblad heh, men äh, det kan man göra när som helst! :).

Pratade med syon idag och tog bort kören,visst bara några veckor kvar men äh skitsamma! Jag vill inte åka till sundsvall,jag vill inte sjunga. Jag vill inte sjunga några jävla kristuslåtar eller jesuslåtar, sug ju. Så därför tog jag bort den då vi läste estetisk verksamhet i ettan och kören tillkom. ..
I morgon är det ingen idrott för det var vad fan hette det civilkurage igår, men jobbigt med håltimme innan sista timmen men okej :> så kan det vara.

Snart är det äntligen helg igen massa skönt och jag är massa tröttt :/ som vanligt,ska bli skönt att sova ut i helgen!
Jag ska bilddagboksgaya, göra mig snygg, stryka tvätt tänkte jag. Fin dag idag, eller solen börjar komma nu i alla fall :).

Ha en bra dag alle, för det tänker jag ha!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback