Varför?

2008-03-28 | 04:57:34 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Skriver man en kommentar där det står "HAHAHAHHA" och är anonym,töntigt påhitt liksom,.  sen blev jag töntig nu och tog bort inlägget,för att jag vet inte varför, det blev så bara.

Såg på två filmer hos Anna ikväll "Junior" Massa dålig film men underhållande var den och sen en skräckfilm och jag som inte alls tål skräckisar liksom såg på den, sedan blev det massa läskigt prat så nu vågar jag inte gå och lägga mig.
Fast ska nog hoppa i säng alldeles strax.

Lite ohärlig ångest som börjar komma för att lovet snart är slut och jag måste plugga, jag har bara ångest inför allting,jag lär mig aldrig, jag får det hela tiden ändå.
Det jag skulle behöva för att må riktigt bra är att umgås med dig. Jag låter så jävla klyschig jag vet, men det är inte så jävla trevligt att sakna hela tiden.

Fast jag vet att vi kommer få ses snart och jag förstår egentligen inte varför jag bloggar, för jag vill ju inte att någon ska läsa egentligen, jag skulle kunna skriva av mig i en dagbok likagärna, men det skulle bara kännas drygt,haha eller något.
Dessutom ingenting som jag skriver är nog inte särskilt intressant, fast man behöver ju förstås inte läsa heller.

Susanne

Sådana människor är bara patetiska.
Och det är bra att skriva av sig, då lättar man på alla tankar som snurrar i huvudet.

Jag funderar förresten på att följa med dig till Arvika. Hur mycket är det resan dit ner kostar?

Puss!

2008-03-28    10:44:24    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback