Värdelös helg

2008-03-03 | 00:50:38 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
eller egentligen trevlig med Robert och Sanna.
Men värdelöst att vara massa depp.
Fast just nu är jag inte så deppig, mest less på det mesta
Men jag har kommit in i läsandets värld igen, köpte ju underbar och älskad av alla på rean igår eftersom jag tappat min pocketbok någonstans, så jag började läsa där jag trodde jag var och läst riktigt mycket idag, efter jag läst ut den blir det nog Röda rummet med strindberg eller att jag läser ut Pappa Pralin får se hur jag gör.

Nu är det bara ett dygn kvar eller inte ens det ,trevligt värre!
Sitter just nu och lyssnar på Lars Winnerbäck medans jag bloggar och tråkar. Det är tråkigt att ha tråkigt,medans man måste ha tråkigt ibland för att kunna ha roligt.
Snart är det Kent på torsdag,längtar <3.
Längtar tills imorgon natt också. Eller ja, måndagnatt då.

.
En sak jag önskar mitt liv kunde vara intressant, att jag kunde göra roliga nya saker,jag vill hitta en ny hobby,jag skulle vilja skapa något roligt och intressant.
Men jag kan ju bo i min läser massa böcker värld kanske eller något. Jag har ingen aning. Jag vill bara ha sommar och festivaler, fast mest imorgon.

Bajssssss,jag är dålig och så är det.
Jag ska aldrig mer vara öppet om det, fan att allt jag gör ska sluta i problem.
Varför?

Äsch..... >:<



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback