Onsdag och kreativt skrivande lektion..

2008-03-19 | 09:00:46 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag "försov" mig med vilje såklart, kommer till kreativt skrivande, helt tyst i klassrummet och de sitter där med datorerna, jag tänker vad ska jag göra? Tar en dator, och läraren kommer och vi ska skriva en schlagerlåt på svenska, influrerad av beatles, bajs på det.!

Ska på punkkvällen i kväll på sliperiet,ska bli massa kul :D, ska bara hem och göra rapporten klart innan :). Pratade med Stina nyss och vi ska tydligen ha kör hela dagen i morgon,det vill inte jag, hoppas hon är sjuk i morgon också heh körläraren alltså.

Slutar om en halvtimme, så vet inte hur jag ska döda tid som, sitter och lyssnar på beatles låtar nu, borde ladda ner och lägga in i min mp3 :).  Aja, vad gör ni andra idag? Medans jag sitter här och har tråkigt.

Susanne

Beatles är bääst! ^^

2008-03-19    09:21:22    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback