Mitt liv är tråkigt.

2008-03-08 | 12:51:24 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Punkt och jag är ensam.
I dag ska jag se på melodifestivalen andra chansen för jag har inget liv, kanske simpsonsfilmen, slappa, läsa den där bokjäveln och sura.

Över att mitt liv är så tråkigt och ensamt haha :/.
Jag saknar massa härnösandsfolk, den bästa människan, Jonas osv :/, också lite jobbigt.
Vill verkligen inte börja skolan igen efter lovet,ångest,ångest, ja,jävlar.. >.<.

Nej nu ska jag gå och äta pannkaka till frukost eller så äter jag mackor, jag får se.
Ha en bra dag alla...

Jonas

SAKNAR DIG MED :*

2008-03-08    21:50:08    http://taza.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback