men puss

2008-03-20 | 21:11:09 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
<3
Vad vore jag utan dina andetag?
Nattliga pratet i natt var ju minnsagt riktigt mysigt och helt najselinajsi, fast saknade dig ännu mer sen, men bara längta till 11 april, när man höre äre ju länge dit, men så äre när han har praktik 2 veckor i göteborg och får ännu mer kunskaper inom läkar,sjukvården! Inte alla som får praktik på sahlgrenska i Göteborg :D

Sovit flera timmar sen jag kom hem och nu är jag  bara seg och fryser, är hungrig, men orkar inte göra något att äta ännu heh.
I morgon ska jag bara mums slappa och fetta tror jag.

Puss på livet, jag känner mig fridfull, fri på något vis.
Nästan hela vägen hem så sjöng jag och när jag lyssnade på när vi två blir en, blev jag på bättre humör.
När jag insåg att jag har bästa vännerna och pojken blev jag på ännu bättre humör.
Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig, mina vänner betyder massor och min pojke betyder också massor, de betyder mycket fast på olika sätt.

Jag tänkte på en sak när jag gick hem, jag får alltid inspiration till att skriva när jag går, hmz, undra vad det kan bero på?
Jag fick en reflex i tisdags att kolla i ett franskt lexikon och jag lärde mig ett nytt ord i alla fall fantastique-fantastisk :).

Jag vill bara leva i en värld med Amelie från montamarte, det vore så fint.

Foto och redigering:Susanne, suspen på bilddagboken,susannee på deviantart, susannee på blogg.se :).

Bild tagen i Tisdags, efter jag hade blivit sminkad på make up store <3

image16

Susanne

Jag är så tacksam över att ha dig som vän!
Du får mig att må så bra varje gång jag är med dig.
Du är min absolut första riktiga vän.
Du är men än guldvärd! :*

2008-03-20    22:42:21    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback