Kärleken är som en liten kakbit

2008-03-12 | 20:03:53 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Åh,det var så fint tycker jag. I dag var jag med Susanne och hennes syster Sandra, vi fotade massor och tog en fika, det var mycket trevligt! Jag är alltid på bra humör när jag är med Susanne,hon är så söt! Gick rätt okej i skolan idag också, var inte så farligt, fick ju kolla på snygga vikarien, alltid något? ::D

Min snygging har piercat sig, så han är ännu hetare nu ihhihi. Snart är helg igen och det är skönt! Jag är massa trött och less som vanligt.

Hade något jag skulle tillföra förut idag tänkte jag i min blogg, men sen så glömde jag bort det, det var ju lite tråkigt minsann.

Nej nu har jag hjärnsläpp så jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt, tjohej.

Susanne

Bästaste vän! :* :* Jag är alltid på bra humör när jag är med dig med. ^^

2008-03-13    00:52:20    http://susannee.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback