Jag vill verkligen inte men egentligen varför gör jag saker jag inte vill?

2008-03-13 | 23:18:18 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
För jag måste gå till skolan,jag måste piss överleva tills skolan är slut, varje dag handlar om att överleva, jag äter äcklig mat i skolan det är grönsaksbiff elelr korv eller olika äckelgrytor, nej okej ibland är det god mat när det är potatisgratäng eller tacos kanske eller något sånt, men oftast är det ingen bra veggie kost. Sen äter jag alltid för mycket eller jag vet inte, så jag känner mig bara tjock och äcklig. Jag är ju tjock och äcklig inuti tycker jag, massa,massa. Hatar att komma hem och ska plugga men int fan gör jag det, jag bara äh, vi kan väl vänta tills i morgon, så jag bah lallar på. Sen så hatar jag att vakna upp på morgonen på jävla bajshumör och bah äh, orka skolan, sen hatar jag mig själv i några timmar, för att jag inte ens orkar gå till skolan. I bland tänker jag, ska jag inte bara hoppa av? Men näh, jag går vidare, jag ska klara skolan än fast jag inte trivs.

Oj, jävlar, ja det ska jag, jag ska gå ut med dåliga betyg, eller okej jag har ett MVG och 2 VG än så länge och resten bajs g och ett ig, jag är ju inte så jävla bra jag. Jag hatar lägga mig i sängen och inte kunna somna på nätterna och grubbla över allting, jag hatar att jag inte vågar uppsöka en jävla kurator eller psykolog som kan hjälpa mig med mina konstiga tankar, men jag orkar inte för jag klarar mig själv, fan det gör jag, jag har gjort det länge nog, så jag gör det länge till.
Oj,vad jag hatar mycket idag, för jag mår inte alls bra idag, för jag vill bara vara med dig, men du har bara massa plugg,plugg,plugg för du är student, ni ska göra 300 sidor tills slutet av april, ja,jag förstår att du är upptagen,jag förstår, för jag själv har inte så mycket plugg, men jag går i skolan hela dagarna och lallar på.

Jag själv orkar inte ens gå till skolan, hur jävla bra är jag? Jag orkar ingenting, jag hatar detta, dessa dagar,varför jag ens blir såhär, en dag kanske hela jag sprängs och bryter i hop för att jag har så mycket inuti? Ingen jävla aning, men man vet ju fan aldrig.

Hatar hur mamma bryr sig, hur hon säger att jag skolkar, oj jävlar, jag ringde faktiskt och sjukanmälde mig idag, woho, hatar att min syster bah lalalal och att pappa lalalla också haru några problem eller. Som jag skulle öppna mig för er, nej hejsan svejsan det går inte så jävla bra minsann.
Jag kan öppna mig för mina vänner och min pojke, men tjowohoh när jag är med de så mår jag ju bra så då orkar jag inte öppna mig. Men när jag var med min pojke första gången och öppnade mig inför honom och fick tröst, så var det ju riktigt jävla skönt. Det var ju helt underbartly, att vi kunde öppna oss för varann.

Jag hatar att jag lägger mig vid elva-tolv när jag borde lägga mig vid tio så jag är utvilad, jag hatar ännu mer att jag knappt har något liv, hej hem efter skolan, gör inte ett skit, vaknar upp går till skolan, helgen, gör inte så jävla mycket heller. Jag saknar att kunna umgås med jonas när jag vill och härnösandsmänniskorna, tidda baby fast dig träffade jag ju nyss. Jag hatar att resten av h-sand folket aldrig  åker hit upp, men vill att jag ska komma ner, de är fan inte riktiga vänner.

Jag hatar att jag ser tjock ut i vissa kläder, jag hatar allt just nu ok?.

Men okej nu ska jag rada upp vad jag tycker om ben och jerrys är helt underbar glass mumsmums, andreas är en mumsig pojke, susanne är helt underbar, tidda är helt underbar, jonas är majs, mina vänner altlså och min syster Sanna och min familj litegrann då, iaf pappa, jag är pappasjuk sägs det, mammas godaste tacos, bananpizza, massa frukt och grejjer, ja alltså mat då, men tv-serier då? Nja,jag har ingen speciell där faktiskt, ser bara någon som går på tv just då, filmer jadu: Amelie från montamorte, Tjenare kungen, Tillsammans är man mindre ensam, underbar och älskad av alla, Underbara Älskade osv,osv.

Jag tycker om att umgås med vänner, läsa poesi, skriva poesi, ta långa promenader, gör jag alldeles för sällan, lyssna på musik, gå på festivaler, baka, ha picknick, spela wii och annat hos robert, vara i sthlm, handla kläder, färga håret, cykla, fota och bli fotad. Ja, jag tyccker om massor men jag hatar mer, fast det är nog just idag, men egentligen hatar jag allt det där, låt mig bara vara ifred när jag mår dåligt. Punkt!

I går var en bra dag iaf en riktigt bra dag, finfint var det verkligen, innan det blev morgon igen och torsdag, fattar inte varför jag alltid mår dåligt på torsdagar? Så jävla nära fredag liksom ,hatart. Usch ;/

Vi skulle ju ha diskussion idag på historian, men jag lär nog inte ha sagt ett skit, fattar knappt om folkmord, eller jag fattar ju, men det är massa svårt och äckligt.  matteprov, som jag inte heller fattar ett skit av, jag är så kass, får prata med håkan om det sen, se en jävligt dålig film tror jag, de brukar vara dåliga filmer på religonen som man nästan somnar av, jag hatar bara att vara på dåligt humör, jag skulle behöva en kram,nej ingen jävla kram, bara några upp- piggande ord eller så, eller vad som helst, ingen jävla kakbit iaf.

Nej, vad ska jag göra som piggar upp mig då? Äta frukost och se en bra film kanske, vet inte ens om jag orkar se en film, fan vad pinsamt, men ja det gör jag nog, orkar inte läsa, har ingen riktigt super bra  bok sådär Tjohej, igår var jag snygg och igår fotade vi lite, foto:Susanne

.image14



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback