jag har tråkigt

2008-03-03 | 22:05:37 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
riktigt jävla tråkigt, jag har inte lust att se film heller eller något, jag vill umgås med människor, i morgon ska jag kanske dra intill tråkiga staden själv och gå på second hand eller något och göra nått fynd, det vore najs. Om man kunde göra något fynd så att säga.

Jag ska få min pojke att komma till mig än fast han är sjuk, jag ska iaf säga vad jag tycker :D, jag vill seriöst inte tänka på vad som händer efter jag gått ut gymnasiet, för jag har ingen aning om vad jag ska göra, jag har lite panik och ångest över det seriöst. Men det har nog alla, som inte har någon aning om vad de ska bli. .Sitter och lyssnar på Marit Bergman nu och det var längesen sist och när jag skriver så hoppar mitt tangentbord lite härligt,för det är lite stört, men det går att skriva iaf, det är väl jag som skriver för snabbt så det hoppar haha, eller något.

Är sjukligt sugen på B&J också >.<, det är jobbigt för den glassen är ju så jävla dyr men äckligt,äckligt god. Alldeles för god, jag önskar jag visste hur den gjordes, då skulle jag börja uppfinna ben och jerrys. Jag vill kunna skriva igen, jag vill kunna leka med orden sådär bra som jag kunde förr.
Nu kan jag inte längre, jo alla kan skriva faktiskt..

Jag gäspar, man kanske borde sova, hmzzz, fast inte så här tidigt, är ju för fan lov. Buh,tråkigt värre.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback