Ihhh,livet är bra just nu!

2008-03-21 | 12:03:49 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag vaknade började tänka på min darling, och somnade om och såklart drömde jag om honom :D, det var precis som om han var här i drömmen alltså.

Fint väder i dag också, våren är påväg!:) Ska klä på mig och gå ut på en promenad till Robert och Sanna :) tror jag.
I kväll ska jag bara slappa och så.
Jag känner mig fri, livet är rätt bra ändå ibland.
Jag vet att han kommer inte att lämna mig och jag vet att vi kommer att få ses efter hans praktik.
Jag vet även att jag har bästa vännerna.
Jag vet också att jag har den sötaste hunden ever.

Jag vet även att jag har ett hus att bo i :D.

Började läsa "Veronika bestämde sig för att dö"  inatt, men jag läste inte så mycket innan jag blev rädd att jag skulle börja drömma mardrömmar.


image17

Så här känns det idag <3, jag saknar det svarta, men helrött är finast :*


paula

Fin bild!! :)

2008-03-23    22:21:08   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback