Idag

2008-03-27 | 12:32:31 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
i kväll blir det filmkväll med några vänner, trevligt värre! :). Inatt drömde jag konstiga drömmar så jag ska återberätta mina drömmar, dröm 1: Robert och Christian blir tagna av polisen och jag och sanna sitter hemma och kollar på tv, polisen ringer och säger: Du har inte vart inne på statiol och registerat, de man ska registera, jag: men jag var ju runt där men jag såg inte er, och jag visste inte att man skulle göra det, polisen: nähe? men du hade kunnat gått in på stationen, jag:jaha, så får jag fängselestraff nu'? polisen: Tyvärr, och sen vaknade jag.

Nästa dröm: Jag var inne i johans lägenhet och det var mycket stökigt där, sen minns jag inget mer som jag drömde i natt.

Blir nog frukost nu och sen en promenad med hunden,läsa lite i veronika bestämde sig för att dö. Tråklov kan man säga, bara tisdag som vart kul än så länge och igår, men ikväll kommer iaf bli roligt :).




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback