Håll i mig

2008-03-16 | 16:43:25 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag försöker vara så stark som möjligt,men det går inte jämt så bra.

I går så gick vi på stan,jag,sanna och Robert och det var massa trevligt :), vi tog en kaffe och satt och pratade om allt och ingenting. Skrev roliga lappar och la i böneskålen haha, undra vem som läser de, de får antagligen ett gott skratt eller så svimmar de över alla sjuka saker som står där i liksom. HAHAHAHHAH! En människa kommenterade nyss " De läser upp de under bönegudstjänsterna" Haha, vad pinsamt :) , eller fan vad kul. Jag håller på att skratta i hjäl mig just nu... Haha

Sedan så var det en gubbe som satt bakom oss, som följde efter oss hem till Robert,fast han försvann sen. På kvällen såg vi på melodifestivalen och Nordman eller BWO vann inte, tråkigt, tråkigt :/. Efter det, blev det mycket snack om massor och sedan Chokladmint te med highchaparall massa bra serie! <3

Min helg har vart bra tills nu, men jag vet inte, ska kanske inte ge upp, men känns ju inte direkt bra nu.
Nu kommer jag inte ens orka göra skolarbetet. Jag kommer inte orka någonting,jag kommer falla igen.
Men vem vet,det kanske bygger sig?... Det bygger sig :)Ä

Aja,hoppas ni har en bra depp söndag,söndagar är de sämsta dagarna på veckan btw.

Alexandra N

Ja, jag hejjade på BWO :(

2008-03-16    20:14:11    http://tiominuter.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback