Fredag!

2008-03-28 | 13:57:18 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Somnade sex i morse kanske heh, svårt att somna efter vi hade pratat om massa läskiga saker och sett en hemsk skräckfilm där de låg lik nere i en källare till en gammal kyrka. Ska nog bara se på tv och film i kväll tror jag eller något. Får se vad det blir!
Skulle dock vilja hitta på något roligt, men det kommer väl, haha!
Nu är typ hela lovet slut och det suger, men mitt lov har vart helt okej iaf, på söndag blir det pluggdag. I kväll blir det massa god mat, massa bästaste tacos, helt underbar är den <3.

Sitter nu bara och njuter av att jag är ensam hemma just nu,inte ofta man får vara ensam hemma må jag säga.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback