Fredag

2008-03-14 | 09:53:04 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
ja, dagen har ju vart bra än sä länge och nu ska jag skriva en rapport och det känns jobbigt men inte så svårt när man har kommit i gång, men i stället för att blogga, ska jag arbeta i stället :D
-

Jag trodde man bara skulle skriva cv så  heh, men jag skrev ett personligt brev på svenskan:), så jag är klar med det iaf, sen ska jag göra rapporten i helgen i alla fall.Nu har vi inte sofia mer för hon går på barnledigt, massa tråkigt ju :/, men har iaf en snygg vikarie :DDDD.

I går så pratade jag massor med min pojke innan jag la mig och det kändes skönt, eftersom vi inte har hunnit prata så mycket, då han har så mycket att göra med skolan osv. Men det var fint och han sa fina saker som gör mig glad, och vi lär antagligen kunna ses på påsklovet och det är massa bra, för annars skulle det bli cpbajs jobbigt och då känns det som om vi skulle glida ifrån varandra och man blir bara så paraonid..... Det suger ju  lite.. Men så är det ju.

I morgon ska jag med Cilla på UKM, måste prata med henne om det bara ochdet blir massa  trevligt och bra :*.

Nu ska jag sluta blogga,för jag har inget mer att säga, jag är på helt okej humör idag iaf :)

Bimbo Boy

Tack för kommentaren, raring! :) Fortsätt gärna läsa min blogg. Kram!

2008-03-15    17:43:01    http://www.bimboboy.com/blogg


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback