En timme en minut

2008-03-13 | 23:32:55 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jonas! Du är så bra och nu blev jag på lite,lite bättre humör, av det du hade skrivit i kommentaren, åhww!
I dag har vart en jobbig dag och nu skriver jag av mig på johan och sötaste pojken och det är massa skönt. Är massa gråtfärdig och ska nog hoppa i säng snart, så jag inte är alldeles för trött i morgon. Lyssnar på kent mina älsklingar. just nu också, älskar de!

Såg på sista delen av L-World och de var massa bra, får börja se på det mera, ja, eftersom det är en lesbisk serie dessutom haha, eller altlså öh :/, jag tycker det är sjukt hett med två tjejer eller killar som kysser varandra och lallar på, så ja, haha, öh, och den var intressant och sådär! ihihohoh

Jag funderar och funderar, pride eller urkult, hmzzz, pride är större och coolare så klart men dyrare, men jag får se i sommar, men känns som om pride kommer vinna min röst ;P.

I morgon är en jobbig dag, nej egentligen inte, men alla dagar är jobbiga i skolan och nu är jag seriöst, det är så jävla skönt när dagen är slut alltid, jag älskar det :D. Blir ju helg efter i morgon och då ska jag på UKM med Cilla på lördag och i morgon ska jag göra ingenting efter jag slutat tror jag, skön,skönt! <3

Nu kör jag på med lite mer bilder :D:
image15

Majs säger:

men det är ju skitsamma, för jag kommer ju ändå inte gå ned i vikt

Genki säger:

wai, för du är fin som du är

Åhhhhhhhhhhhhh!:* Jag blev så glad inuti, åh. Finispojke.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback