En härlig soft lördagkväll

2008-03-23 | 00:07:01 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag har bara suttit och sett på tv, tog iaf en promenad idag, en härlig promenad! Jag har även varit oseriös och sjungit om dynghölsbränna idag, man kan ju int va seriös varje dag int.
Såg på slutet av Så som i himmelen och den är massa bra! Sitter och saknar min pojke också,drygterzzz, vi pratade liksom i går så borde inte sakna honom så himla mycket, men gör det ändå, massa,massa.

Är trött än fast jag sov bort hela dagen så ska jag nog sova snart, fast först dricka te med mackor och någonting att se på :).
I morgon blir det bara en slapp söndag som resten av hela helgen.  Hehe, jag råkade skriva fredagskväll men det var för att jag var trötter, men nu har jag ändrat till lördags.

Godkväll,godnatt,tjosvejs!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback