Det är snö,sol,moln.

2008-03-22 | 14:52:54 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Haha vädret just nu alltså, upp och ner, upp och ner! Nyss var det moln och snöigt, nu är det sol och lite snöigt. Så ska nog gå ut på promenad när håret har torkat :).

I kväll blir det lugnt med en film som jag ska se "Livet är underbart" som går på tv i kväll får hoppas den är bra :): Duschade nyss så jag känner mig riktigt fräsch och ren! Längtar tills på tisdag när Anna,Susanne och jag ska dela ut flyers på stan om djurensrätt det blir säkert trevligt :).

En massa bra helg ännu,för jag mår bra inuti mig, det är så skönt att vara utan ångest! <3
Puss på er!

Bimbo Boy

Tack för kommentaren! :) Keep up the blogging! Fortsätt gärna läsa min blogg. Kram.

2008-03-22    15:57:01    http://www.bimboboy.com/blogg


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback