Brinn pengar brinn, jag lovar du betyder någonting ,du är hoppet i ett IQ-fritt land, du är drömmarna jag drömmer ibland

2008-03-07 | 19:42:30 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Visst känns det som att kärleken väntar? <3 Kent igår och de var lika underbara som vanligt, vad hade man förväntat sig liksom. Nu har hela fittlovet gått men hoppas det går snabbt till påsklovet så vi kan träffas kanske, eller hoppas jag, hoppas han är frisk då :* <3

Umgicks med Tidda och Cilla igår och det var mycket trevligt! :), såg bästa filmen idag "Tillsammans är man mindre ensam" men vad hade jag förväntat mig, var ju bästa skådspelaren ju Audrey, älskar henne!

Snart är det skolan igen och jag känner redan ångest,ångest,panik, hjälp. I morgon ska jag läsa bok hela dagen,eller lär ju bara ta en timme eller något att läsa ut den men jaja. Sen fixa  CV vore en bra ide`. Var modig nog och ändrade tiden på Make up store idag,eftersom jag kom på att den tiden jag hade inte funkilunka.

Det är skönt att vara snygg i håret igen, för det är ångest om jag är ful i håret, håret är det viktigaste enligt mig, fast det är bara på mig det är viktigaste, haha! Fast okej,ska jag erkänna så stör jag mig alltid på folk som är fula i håret, men jag stör mig på rätt mycket ibland.  Fast min man han är snyggast i håret, för hans hår är så mysigt och gosigt att smeka åhh, bara för att det är så lent, och man säger kanske inte man, utan man säger väl pojke.

Ska till Robert och spela Wii, jag ska bli en bra bowlare hade jag tänkt! :D. Eller så stannar jag hemma och ser på Lets Dance mums, det var längesen, men jag får se :). Kan ju se det ändå om jag skulle så vilja.
I morgon är det andra chansen på melodifestivalen och det måste man ju såklart se!

Det är hemskt att allt gått så fort, min farfar säger knappt något längre,han kan inte göra något själv eller orkar inte. Det är läskigt att det kan gå så snabbt :(:,usch.



image10

Sami och Jocke på bilden <3.

"Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Brinn hjärtat brinn
Du vet du kan förändra allting
Det blåser genom staden i natt
Hör du sanningen, den lät som ett skratt

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

[solo]

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar"


När jag hör denna låt så tänker jag på finaste <3

image12
Rödtott




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback