Berätta för mig hur man bryter isen.

2008-03-09 | 21:19:04 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Nu har hela söndagen gått och jag har gjort mitt cv, hoppas det blev bra,skrev bara något... Sett på en annan del av köping och halva erik och mackan,roliga program det! Jag vill ha energi och inspiration vill kunna ta snygga bilder! Men vet inte på vad bara.

Jag vill bara kunna bryta isen och orka med massa saker och ting. Just nu vill jag gå i ide med Tidda. Jag har iaf fått sms av sötpojken idag och inte mått lika bajsigt som igår. Fast lite ångest har jag ju.. >.<.

Aja, ska nog hoppa i säng snart fall gullet inte är inne på msn. Jag orkar bara inte börja skolan igen,jag orkar inte min ångest heller. men 9 skoldagar sen lov igen och då får jag hoppas att jag träffar gullis :* <3

Jag kan faktiskt säga att jag tycker jag ser bra ut på bilden ,men det är ju bara massa fejk med smink,så det räknas nog inte... >.<. Men,skitsamma.

image14

emma

hoppas du får en bra söndag kväll

2008-03-09    21:27:47    http://enlitentax.blogg.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback