TRÖTT

2008-06-19 | 14:36:39 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag håller på att somna.
lär nog sova större delen av stockholmresan hem till norrland igen.
har knappt sovit så bra ,de senaste nätterna, lägger mig kanske  elva,somnar inte först halv två,ett tiden.
Helt kasst.
Ska bli skönt att få sova i sin egna säng igen.
Träffa hunden.

Men resten kommer suga
Fast snart är det Arvika får tänka positivt. Om en vecka liksom. Helt bra.
Då får jag träffa Alexander och Amanda igen och massa andra fina människor liksom :*. Helt underbart
Norrland suger, känns det som just nu.
Men ska bli skönt att komma hem igen iaf.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback