Torsdag

2008-06-12 | 11:58:53 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Det är blåsigt ute idag med men det är dock sol ute som tur är. I kväll är det älsklingarna på tv Simon&Tomas. I natt drömde jag konstiga drömmar om mitt ex andreas och jag skällde ut honom. Det  var han värd, det skulle jag vilja göra IRL också faktiskt....
Senare idag ska jag och Jonas se på GAYMOVIE! <3<3<3<3<3<3.
På lördag ska jag och Jonas gå på stan för då kan Lasse passa Sötis-Zaida , då jävlar ska jag shoppa som en tok!
När jag kommer hem från Sthlm är det bara en vecka tills jag drar till arvika, fan vad kul det ska bli där!
Ska försöka ragga upp massa snygga tjejer tihi. :*

Nej, men jag har inte så mycket att tillföra, igår bakade vi tårta och den var massa god, med jordgubbar på och allt.
Men det  var lite roligt när jag gick och handlade på ICA NÄRA för första gången glömde jag tre saker, så då fick jag gå tillbaka och sen andra gången glömde jag köpa mjaska, men jag behövde iaf inte gå tillbaka igen.

Sen en annan sak som inte är lika rolig är att när jag var ute och gick i tisdags sa en gubbe till mig: "Du en sak till, jag gillar dig,får jag adoptera dig"

Jag bah ehhhhh. Men nu ska vi se på gayfilm<33333333333333333333333333333333333333.
PUSS!!!!


Tobias

svar: jag jobbar på ett vandrarhem ;)

2008-06-12    12:47:51    http://grymtroligperson.blogg.se/
Josiee

hahah skoj:)

2008-06-12    16:23:38    http://josieeme.blogg.se/fashion/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback