Tisdag

2008-06-10 | 13:57:23 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
I natt var det inte lika varmt när jag skulle sova, men här är det så varmt så man kan sova med bara lakan istället för täcke. Men idag ute är det "bara" 20 grader och det blåser en jävla massa. Snart ska Jonas på skolavslutning och jag ska sitta här med Söt-Zaida och vi ska ut på promenad om ett tag. Det är härligt att vara i sthlm för det är så jävla varmt och igår såg jag lite på norges svar på hundra höjdare, heheh! Bård är så jävla snygg i det programmet, hehe!

I dag vet jag inte vad som händer, det blir nog mest slappt och umgås med Zaida och jonas när han har kommit hem.
Lyssnar på Amanda Jensen och hon är så jävla bra!

Snart kommer Jonas hem och strömmen har kommit tillbaka.
Jag har vart ute med Zaida sötis och hon ska hälsa på alla hundar och snusa på allting, inte konstigt, hon är ju bara en valp. Men söt är hon!

Just nu är det Lykke Li innan var det Martin Stenmark heheheh!

Ha en bra dag alla, puss,puss!

Hagman

Yes, she is. Besök gärna http://www.amandaism.se/

2008-06-11    09:53:54    http://www.amandaism.se/
Tobias

svar: tack ;D

2008-06-11    18:09:50    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback