Tisdag

2008-06-17 | 12:07:52 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Valpen sover och jag lyssnar på Anna Ternheim-Shoreline <3. Helt underbar låt! Lill söt-Zaida  tyckte inte om regnet så tur att det har sluta regna :).
I dag ska jag träffa alexander myspys, kan han inte logga in på msn bah?
Men ja,jag får ju se han irl idag och det är ju mycket bättre än msn heh!

Jag skaffade mig en galen lg2s igen idag, lg2s  is the shit med galet folk hehe :).
Hoppas ni får en bra dag och jag hoppas det går bra för jonas och lasse på jobbet, hehe, men det gör det nog :=)

PUSS!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback