STOCKHOLM

2008-06-09 | 10:24:23 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
här sitter jag i fjollträsket i en lägenhet på Södermalm och de har bästa utsikten :). Dessutom ser man massa  folk hela tiden ute, vilket är trevligt.  Söta Zaida ligger och sover i sängen och Jonas pratar med Lasse. Resan ned till sthlm gick bra igår och det var roligt att åka bil med jonas hehe och här i sthlm är det massa varmt!
Hoppas ni får en bra dag, jag och jonas ska sitta och sola här på balkongen. Trevligt,trevligt!

Puss på er!

Jonas

Ja, det är massa trevligt henna!

Nu ska vi ut i sola igen :)



2008-06-09    14:31:57    http://taza.blogg.se/
Tobias

svar: tack ska du ha :D

2008-06-10    14:00:52    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback