Sol,sol,värme,sommarlov

2008-06-04 | 15:31:13 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Nu har jag äntligen SOMMARLOV!!!!!!<33333333
Satt i örnparken med mahlin och mickaela idag, det var trevligt.
Promenerade hem i solen och låg ute och solade. Läste så klart ut martinakoden, den måste ni läsa författare Martina Haag. Nu är jag småhungrig men åt nyss ett äpple.

Har lite att göra men ska gå runt hörnsjön med Elin i kväll,det kommer bli trevligt :). Så får söt vovven bada och sådär. Synd att Zoya löper bara.
Mina betyg känns faktiskt bra än fast jag hade kunnat haft vg i stället för g i religon tex om jag hade fått g eller vg på buddismen provet som jag gjorde, men men. Huvudsaken man får G, så är det lugnt.

Solen skiner och man blir glad utav det.
Nu är allt över, bara ett år kvar efter tio veckors vila och jag ska verkligen peppa upp mig så jag får bättre betyg i 3:an!
Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback