Skitväder

2008-06-24 | 16:16:44 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag vill ha sol,hoppas på fint väder till arvika.
I natt drömde jag att jag skulle åka till arvika men åkte hem igen och allt var helkonstigt. Jag var bara ensam och rädd.
Alexander såg man dock i bara kallingar i drömmen,mumselimums!


Nu regnar det och ifall jag hade cyklat till stan hade jag blivit blöt. Ska träffa Susanne i morgon i stället. Men ska träffa bildestet carro klockan 3 ska bli trevligt :*.
Får hoppas det har slutat regna till dess bara!
Sitter här och halvfryser och är sugen på te.
Men orkar inte gå och göra te för då blir man kissig och återigen kissig.
Det är sjukt konstiga busstider också så bussen går 25 över 2, ehms
Men ja, okej.
Får hoppas det slutar regna bara så jag slipper ta bussen!
Gör det kanske en gång i halvåret eller en gång i månaden :P
Hehe, eller inte på sommaren då cyklar jag ju bara.

Hoppas ni får en fin dag, puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback