Sånt jag blir irriterad på

2008-06-25 | 15:14:10 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
När man har cyklat intill stan satt sig och väntat på sin vän.
Får ett sms
Lalalala, jag kan inte ses idag, ska vi ses på fredag ist?
Har inga pengar så kan inte svara.
Men då ses vi på fredag ist
Nu sitter jag här och surar.
Jag hatar sånt där.
Men jag tycker om dig lika mycket ändå Susanne.<3

Dricker ramlösa Jordgubb&Lime massa god!
Lyssnar på interpol
Det är inte så jävla varmt ute och blåser som fan
irriterande!
Jag är på dåligt humör.
Jepp,gör mig på bättre humör?

PUSS!

Susanne

Förlåååt.

Aw, vad bra att du tycker om mig lika mycket ändå. <33

2008-06-26    13:29:40    http://1990something.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback