ONSDAG

2008-06-26 | 02:24:17 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Sammanfattningsvis
Mycket motion
Cyklat fram och tillbaka till stan,promenerat till östra, promenerat till robert och hem igen, sen cyklat till coop.
Så jag har fått mycket motion idag det var trevligt och vi bakade det var också massa trevligt.

i morgon ska jag skaffa skjutauppmenspiller<3
Blir  najs, för då slipper jag mens på arvika.
Vore otrevligt att ha det där alltså.


Men nu ska jag nog börja göra mig i ordning för sängen.
Klockan bara snurrar iväg.
I morgon blir det stan med gubben och gumman det blir trevligt :)
Alltså Sanna och Robert hehe!

PUSS och godnatt på er! :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback