Midsommarafton

2008-06-21 | 04:27:55 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Den sög
Folköl är äckligt
Vitt vin också

Må dåligt är tråkigt men det gör alla
och Ö-vik SUGER!
Jag saknade inte Ö-vik kan jag säga.
Jag vill tillbaka till Stockholm eller åka till Göteborg, men på höstlovet så.

Jag saknar de människorna jag träffade och jag hade kunnat festa med Kalle idag, ifall jag inte hade beställt bijetten så tidigt.
Jag vill ligga och jag får inte ha äckelmens på arvika.

Jag är deppig
Men det gör inget.
För det är ju alla.
Någon gång ibland
Och jag är ju i tonåren då är ju allt skit.

Dessutom så är blogga helt onödigt.
Man borde kunna göra så ingen kan läsa ens inlägg?
Men då är det ju ingen blogg. Hm.
Jag tror jag ska ta bort min blogg faktiskt.
Men det kanske jag skulle ångra? Vem vet.

xFlarex

"Men det kanske jag skulle ångra? Vem vet."



Ja, för då skulle du ju missa mina klämkäcka kommentarer en gång i halvåret, haha. ^^



Jag ber om ursäkt för att jag inte har kommenterat på länge, eller ens svarat på ditt senaste gästboksinlägg på Helgon, men jag har inte mått så värst bra ett tag nu. :"/ </3

2008-06-24    02:56:02   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback