Måndag

2008-06-02 | 18:21:06 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Urstädning av skåp, nu känns det att sommarlovet är nära! Fick VG i K/M/M ångrar mig att min rapport inte var mer analys och mer utvecklat, isåfall hade jag fått mvg men men. VG är bättre än G iaf och i religon fick jag g, blev glad och förvånad för jag vet hur krister är om man får ig på ett område, men g fick jag iaf och till hösten ska jag fixa arbetsmiljö provet så får jag G i arbetsmiljö och säkerhet :).
Superduper!

I morgon är det friluftsdag och jag får se om jag går, känns drygt att gå hur långt som helst hehe, annars är jag också en i skolkargänget, hehehehe. Fast vet bara 3 som ska skolka.
Men vore ju roligt att gå också, men jag får se, är ändå inget viktigt iaf man missar det. Friluftsdagar är så onödigt, kan man inte bara vara ledig i stället :D.
På onsdag är det skolavslutning och sen SOMMARLOV! <3 Lovely på det.
Riktigt fint väder är det hela tiden också, så man blir glad i själen :).

Tobias

svar: yeah så ska det låta :D

2008-06-02    18:40:33    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback