Måndag igen

2008-06-16 | 12:33:54 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Den andra veckan jag är i Stockholm nu, denna vecka dock för att passa hunden på dagarna då Jonas och Lasse jobbar och såklart för att umgås med Lasse och Jonas också.
Har mina gula heta cheapisar på mig idag <3.

När jag var ute med hunden fick hon träffa två långhåriga papillion som var massa söta <3, fast Zaida är såklart fortfarande sötast. Nu ligger hon helt lugnt och sover och jag sitter vid datorn där jag lyssnar på David Bowie. Bra musik is the shit!

I går var vi på hallongrottan en flataffär mumsis <3 och jag ser snyggingar överallt, som sagt jag gillar stockholm men jag saknar det lugna livet också där man knappt hör några ljud, men ska ju åka hem denna vecka på söndag eller på torsdag så heh!
Får hoppas snygg-alex är en bra människa så jag kan leka med honom på fredag-söndag :*.Vore ju superkul! :D och mys såklart.

Fast nu bytte jag till min favoritlåt jag är en vampyr-markus krunegård och om 2 veckor drar jag till arvika,jag LÄNGTAR <3. hihi, kommer bli massa trevligt. Får hoppas på fint väder bara!

Nåväl snart ska jag nog rasta hunden igen och hoppas på att hon gör något! Alltså bajsar eller kissar.
Hoppas ni får en bra dag,pusspuss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback