JÄVLA APSKITVÄDER,JAG BLIR JÄVLIGT ARG OCH IRRITERAD!!!!!!!!!!

2008-06-13 | 13:38:27 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
JAHA,JA. Bara för att jonas och jag bestämde i går att vi skulle ha picknick idag och äta jordgubbar och ha trevligt med Zaidis. Men ja, då blir det blåsigt och regn. Så jävla otrevligt. NU kan vi inte ens se på sex and the city då lasses dator är lite elak.....
BAJS!!!!!!!!!!!!!

Hoppas det blir bra väder imorgon när jag och jonas ska gå i staden och jag ska shoppa som en toker :))))))).
Fan,att det ska vara dåligt väder när  man har tid att vara ute och umgås.

Men jag har iaf fått lite färg på mig :) sen tisdags då jag  brände mig och blev jätteröd. Det var inte så trevligt, men man fick ju färg på sig iaf :
Nu lyssnar jag på familjen och jonas är ute med zaida
vet inte vad som händer ikväll.
PUSS PÅ ER!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback