Japp

2008-06-08 | 11:14:53 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
STOCKHOLM HERE I COME!
Drar vid 14 tiden.
Har packat det sista nu,. bara tandborsten och mobilen jag ej får glömma.
Snart blir det mannagrynsgröt med smörgåsar :)
Mums mums.
Kommer väl skriva i min blogg då och då när jag är borta i stora huvudstaden!

Har lite resfeber men inte lika mycket idag.
Det går nog bra och det blir såklart kul! :D

Ha det bra alla, Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback