Jag vet inte

2008-06-02 | 21:43:17 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Jag känner verkligen inte för friluftsdagen i morgon så jag tror jag skippar det.
Seriöst,jag har ingen att prata med så att promenera väldigt långt känns väldigt ofrestande och jag har bara ångest.
ÅNGEST inför allt hela tiden.
Snart ska jag se på norges version av filip och fredrik lär ju vara en flopp,flopp,flopp
Stor jävla flopp!
Man får inte kopiera älskade filip och fredrik, fast om jag fick välja skulle jag vara tillsammans med långa snygga fredrik. Mums,mums, synd att han är över 30 och har barn och flickvän dock.
Men man kan ju drömma.

I morgon ska jag sitta ute i solen och sola jepp, istället för att gå massa långt med ångest, åka buss och massa bajs.
JAG VILL INTE.
Så istället skolkar jag istället för att uthärda en solig dag med tråkigt folk som jag knappt säger något ord till.
Men det kanske blir en bättre dag hemma, ute i solen med mig själv och min nya bok martinakoden.
Kanske,kanske.
För jag vill verkligen inte gå.
Nu intalar jag mig det också, så då blir det ännu värre.
Blir skönt med sovmorgon iaf.
Hej liv,liv,liv.
Jag tycker inte om mitt liv ibland när jag mår dåligt.
Men det är okej det får du.
Jag har ätit fem chip cookies eldorado idag + en äcklig fabriksgjord sockerkake bit och en pepparkaksbit.
HEJ FETMA.
Men det är okej det får du.
Du får tröstäta.Eller inte. Men men!


Hej värdelösa liv, jag borde vara glad istället, för i ettan hade jag bara ett vg och vg i teater, nu kommer jag iaf ha 2 mvg och ett vg + vg i teater. Så det känns väl bra. Men betygen i trean ska vara bäst. Jag ska samla KRAFTER i sommar!
Jag vill ha MVG i teater men isåfall så måste jag göra allt som edith och anders säger och det får jag ångest utav.
Räcker det inte med att jag gör mitt bästa? Tydligen inte.
Jag gör tydligen konstiga rörelser säger de, sitter ihopkrupen och lalalal.
Fan vad jag är kass.
Jag borde börja i en sport. Dans kanske`? Så jag blir sådär bra som en skådespelare ska vara. 
Varför säger de att de är nöjd med min insats? När allt bara lät som de klagade.
Men visst jag ska kunna ta kritik, det är klart.

Fast ibland tar man bara åt sig saker och ting. Men en sak jag förstår inte hur de sätter betygen, för jag är inte värd vg som regissör, för jag sög som regissör. Men okej, de sätter betyg.
Nu skriver jag alldeles för mycket igen.

Hejdå blogg. Min blogg är meningslös och tråkig
Vad ska en blogg innehålla för att bli rolig att läsa?
Massa bilder, bra inlägg med innehåll.
Roligt innehåll.
Inte bara nån jävla dagbok som står om hur meningslöst hennes liv är, deppinlägg.
Som min blogg haha!
Fast alla inlägg är inte deppiga.
Nej jag tror jag har en knäckebrödsblogg minsann. Tycker bimboboy kan läsa och avgöra. Jepp!

Matilda

Åh så fint med stockholmsbesök, jag tror man uppskattar allt det fina med stockholm mycket mer om man inte bor här, om du får chansen så tycker jag att du ska ta en tur till skinnarviksberget. Om du ser mig så kom fram och hälsa vettja! Jag har haft en väldigt trevlig födelsedag med en hepatit spruta och allting, hoppas din dag varit fin den med.

2008-06-03    00:40:19    http://tofatforleatherpants.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback