Interpol

2008-06-15 | 19:07:53 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Sjukt soft musik alltså, i dag fick jag min försenade födelsedagspresent/julklapp av jonas en bok Mig äger ingen, WOHO, GLAD JAG BLEV! Tack älskade vännen Jonas :D
På onsdag ska jag träffa Söt- Alexander,jag längtar! :*

Nu hade jag tänkt skriva massor men glömde så klart bort allt, men idag gick vi inne i stan, på en marknad som ligger här och en flat affär hallongrottan,. hihihi mums!:*
Jag åt svinstark thailändsk mat till middag så det brände i hela käften så ja,jag höll på dö lite faktiskt,. men som tur var, jag ÖVERLEVDE!.

Nu lyssnar jag på doktor kosmos, massa mysigt,doktor kosmos is the shit!
Jag saknar min säng, ahhh, jag längtar till jag och min säng får mötas igen <3. Den är det bästa hemma alltså och min hund och familjen såklart hehe.

Det var allt för den här gången,puss!

Tobias

svar: haha ok =P

2008-06-15    19:12:37    http://grymtroligperson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback