Gårdagen

2008-06-18 | 12:18:59 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag var inne i stan och träffade Alexander och det var riktigt mysigt,vi gick runt och pratade massor och i morgon ska jag träffa honom igen tills på söndag. Trevligt! I dag ska jag tvätta,diska (för att jag är så snäll :D). Senare idag ska jag träffa en randombrud som jag började prata med i lördags då jag var lite berusad men men! Hon är fortfarande söt och snäll :). Vi ska dra till chokladkoppen och fika, gå runt i gamla stan och sådär. Passar ju perfekt att träffa henne på kvällen då Jonas jobbar till halv elva idag.

Ska nog köpa en väska för jag har ingen vettig,bara fula eller ja, de är slitna må jag säga!
Det blåser här ute och är inte så varmt, vad har ni för väder?
Nu menar jag att det blåser i sthlm heh! :)

Hoppas ni får en fin dag, jag ska nog hoppa in i duschen  men måste först hitta något att ta på mig idag!
Puss och ha en bra dag!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback