Första dagen på sommarlovet

2008-06-05 | 13:00:06 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Sjukt varmt ute
Jag åkte inte och kollade på annas student, ångrar mig,ångrar mig, eller ja när hon skulle kliva upp på flaket eller hur man säger som.
Värdelös dag detta,jag är helt rastlös och har svintråkigt.
Men istället för att sitta inne vid datorn en fin dag.
Ska jag rasta hunden och jäsa ute i solen.
Ska väl försöka få pappa och syster med gubbe att spela minigolf i kväll.
Fast lär väl inte lyckas,hehehehe.

Puss.!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback