Ej så datanördig, resfeber

2008-06-08 | 01:27:25 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Jag var inte inne på internet igår och knappt suttit här idag heller.
 Jag tycker inte om datorn
Man ska sitta ute i solen och softa.
Orkar knappt kolla bdb längre :P.
Helt otroooligt!:

I morgon åker jag till sthlm eller snarare idag på eftermiddagen vid 14.00
Två veckor i det underbara landet sthlm!
Känns som ett annat land hahaha :D.
Sen drar man till arvika en vecka senare efter man kommit hem, härligt,härligt!

Jag har :
RESFEBER
RESFEBER
RESFEBER
RESFEBER
RESFEBER

Jag slängde ut hela min garderob på golvet och skulle packa
hur gick det?
Bra tillslut efter lite panik hehehe.
Packa är svårt, speciellt när man vill ha lite spex.
Men blev snarare tråkiga och lite sötare kläder heheheh.

I går käkade vi fruktsallad och såg på Bridget Jones dagbok och jag tycker den var mysig.
Det är en sån film man kan se flera gånger om och om igen.
Det är sånt jag gillar.
Fick dåligt samvete i morse att jag gick upp halv elva.
I dag ska jag gå upp 9 eller halv tio,skönt att kliva upp i tid ju!



Fruktsallad med glass. Mums mums!

Nu hoppar jag ned i sängen nästan tror jag.
Natti natti!
"Allt ska bli som då,jag nöjer mig med tystnad"



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback