Tråkigt väder

2008-07-21 | 14:16:09 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Nu har det vart sol och fint i några dagar, kanske en vecka? Så kommer plötsligt regnet och leker med oss, jag blir bara så sömnig och gäspig.
Det går inga rykten om mig, denna människa hade sagt samma till Robert på fyllan.
Så nu känns det lugnt igen.

Jag sitter här och lyssnar på Veronica Maggio, jag tyckte hon var dålig förut, men nu har jag börjat tycka om henne igen.
Fick skivan av Kalle igår, så nu är det bara att lyssna :).

Sitter och längtar till Urkult som är nästa vecka då jag äntligen ska få umgås med Busskompis igen och andra från Härnösand.
Men tänker undvika en människa som är en liten fjortis.

Snart är sommarlovet över, mitt sista sommarlov, tiden går så snabbt! Hehu.
Det är Ecce Homo utställning nu här i Ö-vik som har upprört endel människor, konstigt, nej inte direkt. Det är Ö.vik vi pratar om.
Men den måste jag gå på någon dag, den är ju gratis och allt! <3.

Hoppas ni får en bra dag, jag ska mest bara slappa?
Tråkigt.
Jag vill ta en långpromenad men inte så kul när det är bara mulet och trist.

Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback