Soligt

2008-07-10 | 19:12:45 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Kändes som om sommaren var försvunnen men nu har solen kommit tillbaka. I dag har jag rensat min garderob och ska snart baka något. Kreativiteten ökar eller något. Nu vill jag mest bara färga mitt hår. Denna gång ska det bli rött. Rött tycker jag passar bäst på mig själv.
Jag är halvsur över att mitt blogginlägg som jag skrev igår vägrar visas på min blogg. I morgon ska jag vara ensam hemma med hunden tills systeryster kommer hem och då ska vi käka pizza, gott värre!
Min hund är den mysigaste och finaste måste jag också säga.

I dag har jag inte haft någon mensvärk och det är helt underbart :D.



I går var jag liten_trött_tjej_90



Söt hunden <3<3<3 I love you, låg i soffan med pappi :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback